Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Škoda Yeti-nová a lepší hudba!

 o Navštíveno 14675x o
o 06.11.2010, 19:13 | hopa26
Zdravím zkušené členy autohificlubu.
Chystám se na vylepšení zvuku v Škodě Yeti,takže poprosím o "schválení" nebo doplnění mého řešení-vítám každou radu nebo pomoc.
Podotýkám,že si nemohu dovolit investovat desítky tisíc a musím volit několik kompromisních řešení,přes které vlak nejede.
Celou montáž bude pravděpodobně provádět firma ReviloHifi,takže pak případně postnu fotky.
Nejprve musím podotknout,že zvuk půjde z koncernového 2dinového radia Swing,kterého se zatím nemohu vzdát-jednak na nové lepší nemám a pak zobrazuje údaje na MaxiDotu ve voze,takže je příjemné vidět název písníčky přímo před očima.Radio bohužel nedisponuje klasickým cinchovým výstupem na zesilovač,takže budu nucen napájet zesík výstupem z reproduktoru.
Konečné řešení je tady osazení předních dveří reproduktory Ultimate - [ Link ]
dále vytlumení a výměna přívodních kabelů k reproduktorům.
Zesilovač jsem zvolil Crunch- [ Link ] ,je vybraný na doporučení prodejce,protože umí vzít signál z autoradia bez nutnosti převodníku.Kabely k zesilovači budou Autotek [ Link ]

Přední repro mám chuť dát do zadních dveří a napájet je taktéž ze zesilovače-je to 4 kanál,takže by to asi neměl být problém.Nemám ale jasno v tom,zda původní přední repro,které je kvalitativně horší,nebude kazit zvuk po osazení do zadních dveří.Ty zatím tlumit nemohu,neboť mi nebudou zbývat peníze.Váš názor-dát je tam,nebo pořádně udělat předek a na zadek prdět?Jezdí tam převažně manželka s 5 měsíčním prckem,ale je mi líto nechat zadní dveře neosazené,zvlášť když tam budou přední repro pasovat bez redukce.Ještě by mne zajímalo umístění zesilovače-je nějaké obecné doporučení,kam ho dát-kufr potřebuji volný,protože vozíme kočárek,montáž na zadní sedačky nepřipadá v úvahu z důvodu variability vozu-jednoduchým úkonem jdou všechny sedačky vyndat,otáčet,šoupat-pokud bych přidělal zesík na jednu z nich,tak už je po parádě.Je nějaký problém s montáží zesilovače pod sedačku řidiče nebo spolujezdce-je tam dost místa a v mých očích to ničemu překážet nebude.Zadní plato bohužel osadit nemohu,protože je z auta dost často vyndané právě kvůli kočárku,takže zatím žádné ovály nehrozí.
Takže moje dotazy zní:Zeslovač pod přední sedačky-ano nebo ne a dále zadní dveře osadit koncernovými repro-ano nebo ne a mám tlumit i zadní dveře,když už budou rozdělané?
Díky Petr.


o 06.11.2010, 20:12 | hopa26
Protože jsem se před chvilkou dozvěděl,že má firma ReviloHifi nejméně 3 týdny plno práce,uvítám doporučení,na koho se mám obrátit s požadovanou montáží-bylo by prima,pokud to bude okolí Pardubic,Hradce Králové,Chrudimy,Vysokého Mýta.
Díky.
o 06.11.2010, 20:26 | ivls
pokud ma toto auto stejne osazeni, jako octaviaII, kterou vlastnim, tak pokud nechces menit radio, nechal bych, tak, jak to je - pro konzumenta to nehraje vubec spatne

pokud opravdu chces zlepsi zvuk zamer se na predni dvere - tj. vytlumeni, osazeni novymi repro, vymena radia a udavany zesilovac - samozrejme , jak pises natahat novou kabelaz

usetri si praci a zadni dvere vubec nerozdelavej, tlumit je zbytecne

do plata nic nedavej taktez - zbytecne

casem pouvazujes o vhodnem sw

zesilovac neni problem, jak pises pod sedacku
pokud nemas rezervu, na toto misto
pripadne dvojita podlaha v kufru

tri tydny neni moc, radeji si dobre zjisti, co je mozne koupit v tve cenove hranici, kterou jsi ochoten investovat, nez se za mesic bit do hlavy, ze jsi to mohl udelat jinak
o 06.11.2010, 21:02 | CarMedia.cz
Z části s Ivlsem souhlasím a z části ne. To, co napsal o instalaci reproduktorů je v pořádku v okamžiku, pokud jezdí člověk v autě sám, maximálně s spolujezdcem na přední sedačce. V okamžiku, když jsou spolujezdci i na zadních sedačkách a člověk nemyslí jen na sebe, je kombinace přední komponenty + subwoofer v kufru pro ně relativně vražedná.

Co se týká instalace, je pravda, že se mě zdá zbytečné prát se nyní se zadními dveřmi a ládovat tam originály. Druhá věc je ta, že jsem Yetiho ještě nedělal a dveře neznám. Taky to může být tak, jak u kokty II, kdy jsou na předku 200 mm středobasy, ale na zadku jsou 165 mm, proto přední repro na zadek člověk ani nedá. (nebo dá, ale s úpravami, které pro tento typ reproduktorů nemají smysl).

Další připomínkou je volba komponent. Vzhledem k tomu, že se neuvažuje o subwooferu, ale pouze o předních, případně zadních komponent, je výběr hodně důležitý. Tady se mě zdá, že bylo tak dlouho vybíráno, až bylo přebráno. Ultimate jsem neslyšel, takže nemůžu soudit, ale základní řada MK II zesilovačů Crunch je hodně ukřičená. Samozřejmě záleží na financích, které je člověk ochoten do audia v autě investovat. Pokud bych měl dát 4ch, mám dobré zkušenosti s řadou GTX, která je zvukově v dané ceně fajn. (I ze zkušenosti instalace do Golfa V, kde se daly přední, zadní komponenty a 4ch GTX a zákazník jezdí s otevřenou pusou do dneška :-) ..).

Když to tak shrnu, tak u této kombinace reproduktorů a zesilovače nejsem přesvědčen o relevantním výsledku v poměru vůči ceně komponent, tlumení, kabeláže, atd.
o 06.11.2010, 21:09 | Augi
Já se jen přidám s tím, že jsou-li přední dveře jako u Okty II (což si myslím, že s velkou pravděpodobností bude pravda), pak bych ušetřil pár penízků a šel do tohoto:
[ Link ]
Jsou to repro přímo na tyto dveře, 20cm středobas zahraje velmi příjemně a hluboko a hedvábný výšky Ti neuříznou uši.
Já, než jsem dokončil svou instalaci, "jezdil jsem jenom na předek" s 20cm středobasem a pro normálního člověka to už tak bylo úchvatné.
Takže začni 4k zesíkem, udělej přední dveře s pořádnými komponenty a časem (až budou kačáky) můžeš dodělat zadek a budeš spokojenej.
o 06.11.2010, 21:40 | Zdeny60
Z praxe ti poradím, vykašli se na zdaní repro. Není nic horšího, když ti jde muzika zezadu. A to jak v autě, tak doma v systémech 5-7.1

Jinak dneska už mohu prohlásit, že jako velký a letitý hifista jsem udělal jednu chybu - a to, svoje auto jsem osadil muzikou asi za 60 tisíc. DNes už bych to neudělal. Jednak mi to nikdo při prodeji nezaplatí, jednak to stálo hromadu času ajednak, nejlepší v autě je klid a když už něco, tak zvuk pořádnýho motoru:-)
Na to, abych poslouchal stupidní krávoviny z rozhlasu, vystačím s tím, co tam je z výroby a když si chci poslechnout pořádnou muziku, tak si ji poslechnu radši doma a v klidu s menšími kompromisy, než v autě.

Nicméně, abych jen neplácal, měl jsem aktiv 3p Dynaudio/DLS, výšky v A slopcích, 17cm středobasy ve dveřích a 12´´ SW v kufru. Ten jsem vyhodil, neb mě začal po čase sr*t.
o 06.11.2010, 21:42 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
s tím braním signálu napřímo od rádia (reprovýstup) do zesilovače bych byl opatrnější.Cca 14 dní zpět jsem to řešil...koncernové autorádio > reprovýstup > zesik a z repro se linulo nepříjemné bručení (zesik Autotek,potom Crunch...pak Hertz),nakonec se to muselo zapojit přes HI/LO adapter.
Obecně co se týká instalací repro a zesiku na origo rádio děláme již delší dobu..a je toho čím dál tím víc.Lidem prostě vyhovuje ponechání všech funkcí originálního rádia a instalací zesiku a slušných reproduktorů se hudebnost velmi zvedne.
Takže já bych to neviděl tak černě..jen bych vybral opravdu dobré reproduktory a myslím,že ani po subwooferu nebudeš toužit.Zesik pod sedačkou je taktéž v pohodě,pokud je tam místo..
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
každý kdo montuje má nějakou značku oblíbenější a rád s ní pracuje,já to samé :) , mám repra na která nedám dopustit,ale ty Ultimate bych tedy nezvolil,znám je,slyšel jsem,montoval jsem je...a navíc je to tak 4 roky zpět co tahle řada byla aktuální.
[ Link ]
[ Link ]
o 06.11.2010, 22:19 | xenonman
pár slov, basy ničím nenahtadiš,pokud nedáš woofer aspon aktivní,jaký styl muziky posloucháš a co od toho očekáváš?
přední repro vyměnit dle fin možnosti, zadní taktéž, při záteži to bude hodně znát pokud máš předek vytlumen + jiné repro a zadek bude serie bude tě to pak štvát,
o 06.11.2010, 23:42 | noclue
uprimne? vykasli sa na to... orginal sound system ma vyznam menit, ked kompletne prekopes auto, vymenis vsetko od radia po repraky, rozrezes rezonujuce mriezky na tapaciroch, prelaminujes palubovku, stlpiky aj rozrezane tapaciry....
o 07.11.2010, 05:21 | hopa26
Díky za připomínky,protože už mám udané komponenty doma,tak je bohužel měnit nemohu.Rozumím i tomu,že pokud má někdo zkušenosti se svou značkou,nedá na ni dopustit.
Zesilovač do kufru bohužel umístit nemůžu-mám verzi auta se sníženou zadní podlahou bez rezervního kola,takže je pod kobercem opravdu minimálně místa.
O zadních repro jsem přemýšel protože Škoda si za osazení zedních dveří účtuje docela velké peníze-já si je tam dát nemohl,vůz už byl jako skladový za výrazně lepší peníze.Vycházel jsem z toho,že pokud by to bylo tak špatné se zadními dveřmi,zvolila by Škoda jiné řešení s umístěním reproduktorů-proto jsm ty dveře zvažoval.
o 07.11.2010, 06:21 | hopa26
Ještě pár věcí-pokud se tu většina lidí shodne,abych zesilovač nedával,tak ho vystavím na Aukro a prodám ho za stejné peníze,jako jsem ho koupil.Vycházel jsem z přesvědčení,že "pomůžu" autoradiu.
Řešení,jaké mi původně nastínila firma ReviolHifi se mi líbilo-stejně to dopadne,že si ty 3 týdny počkám,ale měl jsem zkátka pocit,že si udělám víc "muziky" .
V předchozí Fabii 2 jsem měl naistalováno repro i v zadních dveřích,zesilovač napájel pouze tubu,která mi zabírala 50% kufru,takže to už bohužel nemohu-autem jezdí i manželka s prckem a hlavně kočárkem,takže neustálé vyndávání a zandávání tuby by bylo velmi otravné.
K těm Ultimatům,kamarád je má v Octavii společně s nějakým zesilovačem od Conráda,nemá ani vytlumené dveře a hraje to mohem lépe,než to co mám já v Yetim-proto jsem takto vybral.
Vím že tam mám spoustu věcí "na hovno" ,takže asi žádný BOSE ozvučení nevykouzlím,ale říkám chtěl jsem to pouze vylepšit-představu jsem měl takovou,dám tam to a to,+vytlumení a kabely a zvuk se zlepší a zahraje to lépe o 100% :-) A bude mne to stát s instalací bůro. :-)
o 07.11.2010, 06:32 | hopa26
AUTOHIFICENTRUM Liberec:T en zesilovač pod sedačkou je umístěn hezky,takovou jsem měl "laickou představu" ,ale nikde jsem to u nikoho neviděl-většina má zesík v kufru.Původně jsem chtěl zvolit i ten HI-LO adaptér,prý ale nebude potřeba,prodejce zesilovače s tím mám prý zkušenost-každopádně bych ho mohl dokoupit,stojí myslím kolem 300KČ.
o 07.11.2010, 09:12 | CarMedia.cz
Osobně bych se zapojení zesilovače na vysokoúrovnostní vstup nebál. Je to sice laborace s odstíněním, ale vše se dá vyřešit. Stavěl jsem to takto do nového Passata, nebo do Hondice a vše se v klidu vyřešilo a běželo vše, jak má.

Co se týká repro, tak nejsem přesvědčen, že zvládnou zahrát i při vyšší hlasitosti plné pásmo. Spíš bych to viděl na ořez v rozmězí 80-100 Hz, což mě přijde při použití bez subwooferu hodně mimo. Spíš bych upustil od repro a dal něco, co to zvládne zahrát. Zesilovač nechal (i když to není to pravé ořechové, tak 100% pomůže) a zapojil na vysokoúrovnostní vstup. Zadní dveře bych doporučil prozatím nedělat.
o 07.11.2010, 13:17 | 323Marty
Taky trošku přispěju do mlýna, ikdyž názorů bylo už řečeno hodně. Bohužel sem nikdy neslyšel hrát reproduktory, který sis vybral, ale trochu se bojim, abys nebyl zklamanej. Ona totiž největší změna kvality hudby je většinou po výměně standardního rádia za dobré. Další věc je, že jak už tady bylo napsáno, pokud sou u Yettiho stejné dveře jako v octě, tedy 20cm středobas, tak repráky, který sis koupil tam samozřejmě nebudou pasovat. Navíc budou mít horší basy, protože jsou menší :o( Toliko k výměně repro - nepomůžeš si. Co se týče toho subu v kufru, nikdo tě nenutí mít v kufru bednu jak almaru. Spoustě 10" wooferům stačí uzavřená ozvučnice kolem 20L a to by možná stálo taky za zvážení... Je vidět, že co člověk, to názor. Spíš to píšu proto, abys před vynaloženym úsilim a penězma pořádně všechno zvážil. Hodně štěstí.
o 07.11.2010, 18:05 | endru.ondra
Taky přispěju názorem. Udělal bych přední dveře, ale jiný repro větší 20, připravil bych si zesík i kabeláž pro zadní drveře a ty bych udělal postupem času, a dyl bych je na rádio. 3 a 4 kanál bych si nechal třeba pro malej subík 8´´¨ [ Link ] , třeba tenhle subík mam v autě a to jak je malej umí dát dobrý basi,zabere málo místo a vždy ho můžeš vyndat nebo si ho tam dát jen když budeš moct ho tam mít. To je takovej můj menší návrch jak bych to dělal já, když by si chtěl dělat celí auto. A také bych vyměnil rádio.
o 07.11.2010, 20:03 | hopa26
Uff,Vy mi dáváte!!! Já se zase do něčeho pustím!!! :-)) Protože se repro nikomu nepozdává,prodám ho na Aukru.Zesík nechám a počkám si na to,až odstrojíme tapec,co je v autě vůbec osazeno-měl jsem za to,že tam bude průměr 16,5cm.Počkám na instalaci v Revilo,kde vyberem vhodné reproduktory a slibuji,že už se do ničho sám pouštět nebudu.
Je fakt,že by mne pak štvalo,že jsem "jakoby" ušetřil 1000KČ ,ale výsledný efekt mne nijak nenadchne.
A ještě zareaguji na příspěvek Zdeny60 - doma mám HI-FI sestavu za 110 tisíc,kterou jsem si pořídil ještě za svobodna.Je mi ale houby platná,protože když se dostanu domu,tak malej usíná,takže nehrozí hlasitá produkce hudby.No a protože si rád zahraju,tak manželce u televize vadí hluk střelby z FPS stříleček.Jediné místo,kde mohu poslouchat něco nahlas je auto,při cestě na trénink-5 krát týdně,zhruba hodinu cetsy.Protože mám v Yetim motor,který nesplňuje ktiteria sportovního zvuku,tak jsem zatoužil po lepším ozvučení.V nějakém dvoudvířku bych asi hudbu neřešil-tam je řvoucí motor tak nějak v pořádku,ale Yeti do této kategorie asi nepatří.
Všem dík za postřehy a připomínky.
Petr.
o 07.11.2010, 20:55 | endru.ondra
Pokud by si chtěl tak neni problém se ozvat po icq i když sem začátečník, něco málo vim ale i to něco málo a drobet naposloucháno by tě mohlo pomoc. Jinak bych skoušel vygooglit si obrázky yetyho nebo se zeptat přímo ve škofinu co tam je za repro a pak by se i líp vybýralo :)
o 07.11.2010, 21:02 | hopa26
Právě že odstrojeného Yetiho nikdo neviděl,ani na škoda forech,kde se pohybuji.
Každý si myslí,že tam budou stejné repro jako v O2,koncekonců by to bylo i logické,když má podvozkovou platformu z O2-Scout.
o 07.11.2010, 21:06 | endru.ondra
Ono to může bejt i jinde třeba na německejc stránkách, dneska když bude čes stak se tě pokusim podívat.
o 07.11.2010, 21:21 | CarMedia.cz
Je to to samé, co G V, Octa II atd. Předek 185 mm středobas, zadek 165 mm středobas.
o 07.11.2010, 22:01 | cernohousmartin
zejtra až budu v práci tak se ti podívam na linku dveří a hned uvidim co se tam dává,ale myslim že je to těch 185,nejsem si ale jist.Takže zítra napíšu
o 13.11.2010, 08:21 | hopa26
Tak repro mám vícemeně prodané,jinak také prodejce mi ochotně nabídnul,že je vezme zpátky.
Znovu si pročítám výše napsané příspěvky a nerozumím jedné věci-je koncernové radio tak špatné?Poslouchám převážně CD,tak jsem myslel,že zkreslení zvuku je od ostatních CD radii k nerozeznání.Ještě jsem zapomněl jeden důvod,proč bych si ho v autě rád ponechal-umí zobrazit parkovací senzory.
Stále ještě nemám finalizovanou objednávku,jaké máte obecné zkušenosti s umístěním subwoferu pod sedačku?
Měl bych na jedné straně zesilovač a na druhé nějakou "bednu s basákem" -je tam docela dost místa.
Díky.
o 13.11.2010, 10:15 | noclue
hopa: "že zkreslení zvuku je od ostatních CD radii k nerozeznán"

ak by to tak bolo, tak mame vsetci oem radia a nikto by sa nepustal do velkych prestavieb...
o 14.11.2010, 13:33 | hopa26
Jen jsem srovnával s domácím audiem-pokud na domácí aparatuře vložím disk s CD hudbou do stolního CD přehrávače,DVD přehrávače nebo PS3 a vše porovnám,tak popravdě rozdíl nepoznám.Vše mám připojeno přes optický výstup.Myslím,že spíš záleží na kvalitě zesilovače,nebo reproduktorů-ale jak říkám jsem laik,proto se na to ptám.
Určitě,pokud má někdo "naposlouchané" desítky aut,tak to dokáže poznat hned,já moc možností nemám-kolem mne má každý jednoduchou hudbu od výrobce a kromě hudby v Toyotě Lexus kterou má soused a je tam originál zástavba Mark Levinson, nebo BOSE v BMW ,který vlastní kamarád nemohu říct že jsem nějak kvalitní hudbu vlstně slyšel.Nicméně to jsou systémy za několik desítek tisíc navíc,ale obě radia jsou koncernová-samozřejmě s navigací,ale jinak nijak mimořádná nejsou.
o 12.02.2011, 07:29 | hopa26
Podělím se o výsledek.
Instalaci prováděla firma www.revilohifi.cz ,jmenovitě pan Karlovský.Člověk je to velmi ochotný a trpělivý,což dokazuje fakt,že jsem měl představu jako že koupím to a to,nejlépe ve slevě a za půlku a bude to hrát naprosto špičkově,navíc jsem mu během chystání instalace několikrát změnil termín a také jsem měl požadavek na umístění zesilovače mimo kufr a sedačky,aby byla zachovaná variabilta auta.
Pro specialistu,které si věnuje instalacím do aut a je zvyklý na to,že lidé kupují repro nebo zesilovače za deset a více tisíc je člověk jako já určitě požehnáním.

Konečně nastal den,kdy jsem v 7 ráno předal auto a po předběžném odhadu,že bude auto hotové kolem 20 hodiny večer jsem se těšil na předávku.Instalace se nakonec protáhla,uto jsem dostal v 0:30 další den,ale vše bylo v pořádku,jen na dvě drobnosti,které odstraníme po novém roce.Jinak dle slov pana Karlovského,Yetiho asi moc lidí nedělalo,je to jiné než třeba Octávia II,na které se specializuje a dělá je nejčastěji-nicméně dveře jsou podobné.
Pro ty,kdo pátrají po velikosti reproduktorů v Yetim,je v předních dveřích osazen 20cm středobas a v zadních je 16,5cm reproduktor,takže nelze hodit předek dozadu.
Navíc mi hodně lidí rozmlouvalo instalaci do zadních dveří,takže jsem poslechl.Ještě před instalací jsem měl možnost koupit SoundSystém Škoda,vyrvaný z O2,cena 8tisíc,nakonec jsem ale zvolil svoje řešení a popravdě nelituji.

Moje dojmy z nové hudby jsou veskrze pozitivní,hraje to fakt parádně,to vytlumení dveří je hodně moc znát i pro necvičené ucho,při vyšší hlasitosti nikde nic nedrnčí,nerezonuje,z reproduktorů se line čistý a nezkreslený zvuk.Pomohlo i osazení novými hedvábnými výškovými reproduktory,ten přednes hlasu je mnohem příjemnější a živější.

Zesilovač je umístěn pod přední sedačku,nakonec jsem si vybral značku HIFONICS,je schovaná pod koberečkem a nikde nepřekáží,navíc na místě,kde je napevno umístěná sedačka s ISOFIXEM a než mi malý Péťa došáhne nohama na zem,tak to bude ještě pár let trvat. Větší a silnější zesilovač jsem zvolil i proto,že mi už v kufru duní subwoofer,který se tam společně s kočárkem nakonec vejde-je to ale rovnání krapet složitější.

Přidám pár fotek a také popis od pan Karlovského:


Instalační materiál byl použit Vibraflex 25. Na přední dveře spotřebovány 4
pláty tohoto materiálu. Pod reproduktory použity MDF redukce. K instalaci
zesilovače použita instalační sada Streetwires ZNX21K o průřezu 21qmm.
Singálový kabel ze sady doplněn ještě o singálový kabel Streetwires Zero
Noise ZNX3.2. Do předních dveří byla rovnou protažena reproduktorová
dvoulinka Hollywood PRO SC 14 o průřezu 2x2.5qmm. Ve vyhybkách nanapájeny
vidličky Sinus Live KSI 2.5 qmm. Na reproduktory je repro dvoulinka rovnou
nanapájena. (nepředpokládal jsem opětovnou demontáž)

Pro převod signalu z původního autorádia jsem použil Streetwires RE-Q.
Převod signálu na přední reproduktory a subwoofer. Signálovým kabelem
Streetwires ZNX3.2 rovnou do zesilovače zapojen I výstup pro subwoofer (ten
zatím nevyužit). RE-Q zapojeno na stálé plus od rádia a spínané z pojistkové
skříně. (pokud by to tak nebylo, docházelo by k neustálému vybíjení
Autobaterie). Z RE-Q je využit I remote pro spínání zesilovače. RE-Q je
vyvinuto hlavně díky složitým sestavám, co jsou například v Audi (Bose),
apod. Lze ho využít jak před externím zesilovačem (za autorádiem, což je Váš
případ), tak i za externím zesilovačem (což je v příplatkových vozech Audi,
BMW, apod.). Výhodou je zvýšení úrovně signálu, možnost ovládání každého
kanálu zvlášť, včetně subwooferového). Pro dobrou použitelnost značí I jeho
velikost, díky které se dá využít prakticky v jakýchkoliv místech. (Ve Vašem
případě je schován za Climaticem, což vidíte i na fotkách).

Pokud by někoho zajímala časová náročnost, tak tato forma instalace trvala
cca 13 hodin. V případě instalace RE-Q5, který transformuje signal pro
přední I zadní dveře + subwoofer, plus instalaci reproduktorů s tlumením I
zadních dveří, by byla časová náročnost instalace o cca 4-5 hodin delší.
o 12.02.2011, 07:30 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:31 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:31 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:32 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:33 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:33 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:34 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:35 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:35 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:35 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:36 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:36 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:36 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:36 | hopa26

foto k příspěvku  od hopa26

o 12.02.2011, 07:41 | hopa26
Až budu mít chvilku,hodím sem ještě fotku zesilovače pod přední sedačkou-to nafocené nemám.
Jinak po chvilce ježdění jsem trošku zpychnul a začal mít pocit,že by stálo za to,trošku poštelovat zesilovač,aby to hrálo lépe.
Ve výsledku jsem se mohl přihlásit do soutěže o nejvíc rozmrdaný zesilovač v republice a pravděpodobně bych aspiroval na medailové pozice,dopadlo to tak,že jsem potupně musel opět na Revillo,kde mi to dal pan Karlovský do původního stavu a ani se mi příliš nesmál.
Díky za pozornost.
Petr.
o 12.02.2011, 19:46 | hifim@ni@k | Upraveno: 2011-02-12 19:47:48
Tak hlavně že jsi to vše dotáhl do konce a jsi spokojený se zvukem.
Instalace pěkně provedená, líbí se mi že kabely k reproduktorům jsou přidělány pomocí pájení.
Nahoď fotky výšek, zesilovače a subwooferu.
Jdu prostudovat RE-Q.
o 23.11.2011, 14:54 | hopa26 | Upraveno: 2011-11-23 15:01:29
Oživím rok staré téma se žádostí o radu-během měsíce budu přebírat nový vůz Yeti,kde bych rád opět využil služeb Revilla s novou instalací.
Současný vůz Yeti vykoupí salon,nicméně hudbu nijak neocení,takže půjde z auta ven a zůstane tam pouze tlumení,které sundat nejde.
Ptám se zkušených uživatelů,zda má význam investovat do instalace 20cm předních repro,nebo ponechat 16,5cm ?Je tam veliký rozdíl?
V kufru zůstane woofer,dveře budu chtít opět vytlumit,zadní dveře osazené nejsou.Zesilovač bude napájet přední repra a zbytek výkonu jde do woofru.
Pokud by měl někdo nějaké "kvalitní" 20cm repro za málo peněz,použité nebo doprodej nových,písněte sem do vlákna.
Díky.
o 25.11.2011, 07:29 | hifim@ni@k
Máš subwoofer, tak použij 165mm. Menší rozměr bude i vhodnější pro přenos středového pásma.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3369 sekund.